Sjuka barn och vakna nätter.

Båda barnen är sjuka.
Leah har hosta och rinnig näsa och Haley Nova är jätte täppt i näsan och superhostig som en gammal rökande tant.
Barnen sover fint om nätterna men jag kan ändå inte låta bli att vakna för att hålla koll. Det känns så obehagligt att Haley är sjuk. Risken för plötslig spädbarnsdöd är ju inte över förrens barnen är sju månader och hon är ju knappt sju veckor.
Det ska ju bli sjukt fint väder i helgen säger dom och jag ser redan prov på det varma vårvädret. Skulle vara mysigt att åka ut till mamma och pappa idag. Ta bussen till Skolsta och därifrån ta en stärkande promenad till Grillby. Barnen behöver frisk luft. Och jag behöver motionen. Åker vi dit så kan vi leka ute i parken med Leah... samma park som jag lekte i när jag var liten. Samma park som jag och Becca gjorde dom galnaste saker i... jag gillar tanken på att kunna ge mina barn möjligheten att uppleva lite av dom saker jag upplevde som liten. Och Jag hoppas att mina barn hittar en lika galen bästa kompis som jag gjorde.
Och jag hoppas dom har lika vild fantasi som vi hade, för bara fantasin kan sätta gränser när man är barn..... och mamma och pappa då. Men det pratar vi inte högt om ; ).
Nej om man skulle lyfta på ändan och göra någonting produktivt kanske? handla till lunchen någon?! Inte det? ja men då får väl jag ta tag i det =).

Nej men som sagt.. nu får det vara nog för stunden.
Skriver snart igen!
Kramar Saga!

Kommentarer
Postat av: Becca

Bästa vänner är vad vi var, men jag hoppas vi kan bli så igen!

2009-04-24 @ 10:47:36
URL: http://rebeccaerixon.blogg.se/
Postat av: Lisen

Tycker verkligen du ska ta dig ut, ta på Leha mycket kläder och bädda in bebisen så är det lugnt ju! Gör Lehas önskelunch idag, det är det bästa att få barn friska, att dom äter mycket!



Kram

2009-04-24 @ 10:50:04
URL: http://flisenlisen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja.. jag lagade korv åt henne då hon tjatat om det hela morgonen =) och visst gick det ner ^^.

Leah är helt galen i korv! brukade även gälla pannkisar.. men icke =/.

nej nu ska vi ta och sätta fart ut.

kram.

2009-04-24 @ 14:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback