Imorgon fyller min pappa....

Imorgon fyller min älskade pappa 44 år, detta betyder att det inte blir något dagis för Leahs del.
Tänkte jag skulle ha ringt till Lisen och bokatom lite men får snäll vänta tills mobilen är laddad igen innan detta kan ske.
Hoppasdes även att jag skulle "springa på" henne på facebook, men icke detta heller.

Tröttheten har mig i sitt våld och släpper inte klorna om mig ens för en liten stund. Det är fan livsfarligt att lägga barn, det är som en förbannelse.... man är nästan garanterad att man håller på att somna själv!

Nej jag vet inte.. måste helt enkelt göra som barnen och slummra en stund snart...

pusspuss

Kommentarer
Postat av: Lisen

Hej girl!



Jag tänkte ringa dig innan jag åkte och dubbel kolla hur som helst men först måste man ju börja dagen med blogg och facebook;) Vi får ta och ses någon annan dag. Ha en jätte rolig födelsedag med far din =)



KRAM

2009-08-26 @ 10:18:54
URL: http://flisenlisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback