Dålig början på dag.

Idag kan bli en jobbig dag känner jag.
Johan är hos advokaten och jag har tid hos barnmorskan. Inget busskort eftersom det har johan i sin jacka.
Så det blir till att Gå till bmm. KOmmer ta evigheter! Men som tur är så har man lite pålitligt folk omkring sig. Becca kommer och hjälper mig med barnavgnen så att jag kan ta mig dit. Utan hennes hjälp idag så skulle jag aldrig klara det. Barnvagn och kryckor är ingen höjdare.
Hoppas att allt går bra för johan hos advokaten och att det blir någon rätsida på all denna kalabalik nu.
Att vi får dom pengar vi ska ha av hans chef och att vi kan betala alla räkningar vi har halkat efter med eftersom han inte betalat ut johans lön som han ska.
Hoppas att dagen får ett bra slut med andra ord. Jag skriver lite mer när jag kommer hem från barnmorskan, då kanske livet känns lite lättare.

ha det så bra så länge..
puss Saga

Kommentarer
Postat av: Svennis

Det var roligt att hjälpa till :)

2009-02-10 @ 17:43:18
URL: http://rebeccaerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback