...

Jag förstår inte... varför gör det så ont?
Jag kan inte sova längre, försöker jag vända mig, om så i sömnen så är jag nästan garanterad att börja gråta.
I natt var Johan tvungen att hjälpa mig för att jag ens skulle kunna gå och kissa!
Det gör så ont att röra sig nu, Jävla foglossning!!!!
Johan är och lämnar Leah på dagis, hoppas hon får en fin dag med mycket lek och skoj. För när hon kommer hem i eftermiddag så kommer mamma inte orka leka mycket alls.
Johan var och slipade sängen igår.... och när han höll på och slet så kom han och pappa fram till att det är bra mycket mer jobb än vad dom hade räknat med. Rena skiten med andra ord. Fan också! Jag som har väntat på att det ska bli gjort så vi kan måla den och låta Leah börja sova i den. Men nu ser det ut som om vi måste renovera skiten också.
Jag har massor med papper jag skulle behöva lämna in idag, men jag kan inte gå så långt så jag vet inte riktigt hur det ska gå till... utan bli kommer man inte låmgt inte =S.

Igår var sista dagen för johans chef att höra av sig till johans advokat.
Undrar hur det har gått.. om han har svarat eller inte?
Kanske, kanske inte.... det mäsrker vi. Undrar vad som händer om han har struntat i att svara? Och vad händer om han faktiskt HAR svarat??
Nej fan, nu vill jag inte tänka så mycket på det här. Vi får se hur det artar sig.

hör av mig.
Kramar Saga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback