Magsjuka =(

Natten har varit fruktansvärd!!
Igår kräktes Leah som en fontän, och hela natten gick åt till att se efter henne så att hon inte skulle kräkas igen.
Nu såhär på morgonen efter så känner jag att jag själv kanske inte mår så jätte bra.
Bortser man från att jag har ont överallt och att jag fått sova ömsom på en soffa ömsom på en madrass på golvet  så är det sömnbristen som är jobbigast.
Den förbannade tröttheten som dröjer sig kvar oavsett vad man gör. Johan sover gott och har gjort det större delen av natten och hela morgonen. När är det min tur att sova??
Leah är uppe tidigt som vanligt, trots feber och gårdagens fontänatacker. Varför kan hon inte känna sig lika utslagen som jag gör?! Visst är det bra att hon är någorlunda pigg och verkar må bra trots omständigheterna... men samtidigt såkan jag inte låta bli att önska att det var johan som var uppe nu och jag som låg och sov i godan ro.
Jag mår illa!
Jag skulle nästan kunna slå vad om att jag också kommer bli sjuk.... jag mår som om jag inte skulle ha tvingats dricka kloakvatten och äta någontind som får en att vilja kräkas omgående men som sätter sig som ett lock mellan magsäcken och halsen. Jag måste leta reda på dagis nummer..... vi måste ju ringa och sjukanmäla Leah.
Och förvarna alla andra om att det nu är magsjuka som sprider sig. Jävla Sjukdomar och helveteskap.
Nu måste jag rusa.... hör av mig med uppdateringar senare!

Kramar Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback