Ont...

Försökte mig på den berömda kuren för att åter få ork, även kallad sömn nu på dagen.
Men resultatet var inte så lyckat. Jag vaknade av att jag försökte vända mig i sömnen och bara skrek rätt ut av smärta.
Johan fick komma in och hjälpa mig upp ur sängen för att jag skulle kunna ta mig till toaletten (var så akut kissnödig, annars hade jag legat kvar för evigt känns det som).
När jag var klar så han jag inte mer än gå till vardagsrummet innan jag bröt ihop totalt av den överväldigande smärtan foglossning kan bjuda på och föll ner på alla fyra gråtandes.
Just nu känner jag mig trött ända in i själen, och önskar med hela mitt väsen att foglossningen ska gemed sig nu.
Jag orkar inte fler sömnlösa nätter, mer gråt och den oerhörda smärtan som tillkommer.
Ingenting hjälper och jag känner hur jag sakta blir GALEN!
Jag måste få sova i alla fall en hel natt utan att det är något som för mig, annars kommer jag aldrig orka.
Jaja... Att klaga gör inte så att smärtan försvinner ( även om jag önskar att det vore så) så det är lika bra att ge upp den tanken..

Kramar Saga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback