insikt...

Kom idag fram till en egentligen ganska uppenbar sak. Hur mycket du än har gjort och hur roligt det än var så är det nog ingen annan än du själv som egentligen tycker att det är sådär sprudlande intressant. Jag skulle kunna ägna ännu fler timmar åt att skriva inlägg om vad jag ska göra och om vad jag har gjort, men det kommer inte leda till någonting annat än att jag ger er stackare ett par extra radet att slösa bort eran värdefulla tid på. Trots detta så kommer det antagligen fortsätta rulla in inlägg om mitt Ooootroligt intressanta liv.

I alla fall.... Johan kom nyligen hem efter att ha spenderat dagen med att hjälpa min pappa sätta kakel ( vilket jag redan berättade att han skulle tidigare idag), pappa stannade på en kopp kaffe och när Leah sen inte ville låta honom åka hem så plockade han helt enkelt med sig henne. " Toppen tänkte jag, Semester"... Men nu vet jag inte, visserligen är det ju skönt att hon är och hälsar på mormor och morfar.. men samtidigt så sitter jag nu här framför skärmen och inser att utan henne hemma så har jag ju inte så mycket att göra. Haley är  liten och behöver inte springas efter på samma sätt och lägenheten är ju skinande. Wtf?!? Hur kan jag inte ha något att göra?

hmm.. ska patrullera lägenheten i jakt på göromål och sedan faktiskt ta tag i det...
Ha det så kul ni som har något vettigt att lägga tiden på!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback