klipp klipp!

Det vart en resa ut till den lilla byn idag i alla fall.. och tur var väl det!
Bestämde mig för att nu var det dags för något nytt och vipps så satt jag nere i badrummet hos mamma och pappa och blev klippt av min underbara bror.
Två timmar och lite magi senare så hade jag klippt upp hela håret och skaffat mig en lugg. En LUGG! Det har inte jag haft sen jag var liten och gick på mellanstadiet eller så. Själv är jag nöjd och glad men vad tycker ni?


Vart det bra med lugg?

Tänkte först att den var lite lång.. men när jag väl slängt på mig lite make-up så vart det en sju jävla skillnad mot vad jag brukar ha och hur jag vanligen ser ut. Jag borde antagligen ha gjort detta för länge sen... men nu var jag ju lite för trög i skallen för att förstå detta så det fick vänta tills nu. Men förändring är bra men när man gör någonting drastiskt så får man vara förberedd på att kanske inte bli helt nöjd.

i alla fall så vill jag bara tacka min sötnos till bror och säga god kväll till er andra.

puss puss

Kommentarer
Postat av: Malin

Blev ju jättefint hjärtat! Det ante mig att du skulle passa i lugg! ;)

2009-07-30 @ 09:23:41
Postat av: Jennifer kusinvitamin

Fy bubblan vad snyggt det blev!

2009-07-30 @ 11:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback