Semester?

Leah är kvar hos min mamma och Haley igger på sin filt på golvet och sover... Det är så jävla varmt att jag inte riktigt vet vad jag ska ta mig till. Varför måste det vara så varmt? Det är ju omöjligt att värja sig mot värmen.
Men oturligt/turligt nog så ser det  ut som om värmen tänker hålla i sig ett par dagar till i alla fall. Önskar att jag kunde dra iväg till en strand med barnen och leka i vattnet och bygga slott i sanden.

Hoppas på att Malin ska masa sig hit imorgon så att man får träffas lite och hitta på någonting tillsammans... det skulle vara mysigt att ta en fika tillsammans nere på "stan" här i enköping. Det är ju så sjukt mysigt att ta en kaffe och bara snacka lite strunt tillsammans i solen.

Johan håller på och kollar upp lite saker och nu ser det ut som om han kanske kan tänkas ta körkort relativt snart.
Håller tummarna för fulla muggar. =)

Apropå Johan så ska jag faktiskt ta och masa mig vidare till honom och ge honom en jätte kram för att han är så fin.
Hehe hoppas han inte ärlika grinig på mig nu som han var tidigare....

Puss puss!

Kommentarer
Postat av: Svennis

Va bra att han ska ta körkort.

2009-07-02 @ 07:55:45
URL: http://rebeccaerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback