Blondin eller brunett?

So guys am i gonna go blond or back to being a brunette? Det är den stora frågan, just nu ligger jag väl på gränsen... Jag är inte riktigt blond men jag kan inte räkna mig själv som brunett längre. Så innan dagen drar igång på allvar så behöver jag hjälp att bestämma mig. Blondt eller Brunt?! För jag måste välja, det jag har nu duger inte på långa vägar!

När Leah vaknade i morse sa hon " Mamma fiiiin!" och det är ju tur att någon tycker det. Tycker att det är sjukt gulligt att hon faktiskt lagt märke till att mamma ( jag) gjort något med håret. Det trodde jag faktiskt inte. Jag ränkade inte med att hon skulle se det, barn har ju så mycket annat som snurrar i huvudet hela tiden. Alla roliga lekar och allt som finns att titta på och busa med i omgivningen.

Nej nu ska jag ta mig en riktig funderare så får vi se hur det slutar.
Loggar in om någon timme igen ( som mest) och då vill jag ha fått iaf en komentar som hjälper mig i mitt beslut!

Kramar!

Kommentarer
Postat av: johanna

Bloooooooooond!

2009-06-25 @ 10:07:40
URL: http://johannastrandberg.blogg.se/
Postat av: Malin

Blondt!!!! :D :D :D



Eftersom du inte redan visste det ;)

2009-06-25 @ 11:24:06
Postat av: Saga

hahaha börjar väga tyngre på er sida nu... fortfarande många som inte kommenterar dock!

2009-06-25 @ 11:29:06
URL: http://sagajmocklin.blogg.se/
Postat av: Saga

en timme kvar att "rösta" nu.. Avslutar vid 12.30 så jag hinner idag!

2009-06-25 @ 11:31:07
URL: http://sagajmocklin.blogg.se/
Postat av: Bellabus

Blondt!!! :D :D :D

2009-06-25 @ 11:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback