Fullt ös hela dagen.

Idag har vi haft fullt hus från morgon till kväll.
Fika hit, hemma gjord pizza och mera fika.... har fikat för ett helt kompani idag. Först kom mamma, pappa, Rasmus och min morbror Magnus hit vid 11 tiden. Vid 14.30 tiden dök Frej upp och när vi sen var på väg ner på enköping för att visa Frej staden så kom Daniel och Sussi och gjorde oss sällskap. Fikade nyss och för en liten stund sen så åkte alla hem till sig.Det är sjukt roligt att dom ska ha sitt första barn i höst. Jätte kul med vänner som äntligen  skaffar barn dom också!Och gud så rooligt det är när man träffar Frej =), det är ett år sen vi sågs sist och vi måste verkligen bli bättre på att träffas. Tiden flyger förbi och man hinner inte med riktigt... Men jag antar att det är så det är när man har småbarn.. tiden smiter förbi en och man har inte en chans. det är ett år sen vi sågs sist och ändå sitter vi när vi träffas där i köket och småpratar som att det var förra veckan vi sågs sist.


Har fortfarande lite tvätt kvar att vika... får se till att det blir gjort ikväll.
Känner mig ganska sliten idag... tung i kroppen och trött i huvudet. Det var skönt att ta en promenad och jag ser fram emot att ta en tur till skolparken med barnen och kanske lite fika nu i veckan. Ska bjuda med mig Erica hennes familj också tror jag, men vi får väl de hur det blir.

Barnen sover och lugnet sänker sig så sakterligen över läägenheten, klockan är snart 9 och solen skiner fortfarande för fulla muggar ute. Ska ta och plocka lite och sen blir det  väl till att vika lite då.

Ha det fint och sköt om er nu vänner!
puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback