Haha kunde inte kommit lägligare!

Var tvungen att komma in och skriva en rad här.. det hände en så rolkig grej idag som gjorde mig sjukt glad!
Jag och johan håller på och storstädar hela lägenheten idag och precis när jag skulle börja torka bänkytor och bord och bylikt så dimper det ner ett paket i brevlådan. Lisen, min älskade vän lisen har skickat ajax "tvättlappar"!!!!
Dom är superbra och jag är frälst!! Dom luktar ju så gott och gör allt så skinande rent =)

TACK Lisen du är underbar!!

PUSSAR och KRAMAR Saga!!

Kommentarer
Postat av: Lisen

haha!

TJejen! Vad roligt att det kom fram!! Dom där har räddat mitt liv! Tyvärr jag ju tvungen att ta bort några så paketet inte vart för tvungt;) jag använder dom där jämt! mycket hygieniskare än disktrassa;)



LYCKA TILL!!

KRAM

2009-06-05 @ 20:20:25
URL: http://flisenlisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback