Meningslöst inlägg.

Sätter mig här igen.. några timmar efter att jag förkunnat för alla er läsare min frustration över tomma bloggar och bloggar utan något som helst innehåll, med anvsikten att skriva just ett sådant tomt och meningslöst inlägg.

Såhär innan midsommar så är det 1000 mil långa köer i sthlms trakten och vårans skjuts ( Johans pappa) sitter fast i en av dessa förbaskade saker. Malin kommer hinna börja jobba innan vi kommer dit och Bells kommer hinna somna. Lagom till vi kommer fram så är det läggdags för barnen och middagstid för länge sen. Jag vill inte sitta fast i köer sen.. Jag VÄGRAR fatsna i köerna ut till skärgården. 

Dessutom så tog jag mig en paus mitt i packander och inser nu ... att det gör absolut inget. Skjutsen är ju ändå fast i sthlm!!

Regn o skit utanför fönstret.. Vill ju ha Sol.
Kommer den här dagen aldrig ta slut?

Kramar Saga.

Kommentarer
Postat av: Lisen

Nu får du ta och komma tillbaks till bloggens värld!!

2009-06-22 @ 16:38:13
URL: http://flisenlisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback