Pannkakskriget...

Patrik kom hit idag och käkade middag med oss... Pannkakor, så många pannkakor! Killarna fick för sig att dom skulle tävla i pannkaksätande och Johan vann med en pannkaka. Dom tryckte i sig 12 respektive 13 pannkakor var och jag som mår dåligt nu när jag ätit 5 stycken.  En hel burk blåbärssylt och sååå många  pannkakor att jag vill kräkas vid tanken på hur mkt mat dessa två karlar kan sätta i sig.
Att se killarna " kriga" i att äta pannkakor var i alla fall roligt...

Skriver senare igen...
haha ^^

Kramar

Kommentarer
Postat av: Lisen

Gud vad roligt! Gott med blåbärsylt! Det måste vi ha, en pannkakseftermiddage med barnen!, mina älskar pannkakor över allt annat. Kan äta tills dom sprutar ut ur öronen!

2009-06-08 @ 22:03:41
URL: http://flisenlisen.blogg.se/
Postat av: Johan

Lisen... Du missar poängen... JAG VANN!

2009-06-09 @ 11:38:06
URL: http://sagajmocklin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback