Paus?!

Nu är det en paus som gäller... har varit igång hela dagen med bakande, fixande och donande.
Nu tar jag mig en välförtjänt vilostund på 20 minuter... Håller på och lagar lite mat så att vi får något i magen innan galenskaperna drar igång igen. Ska baka en smörgåståta och kladdkaksmuffins. HAR bakat två cheesecakes och en smörgåstårta stor nog åt 18 personer. Får se hur stor den andra blir... om det blir en lika stor eller om det kanske blir en som är lite mindre. Det får vi reda på när jag sätter igång igen.

Angåeden det där med mitt hår så kommer det nog sluta med att mitt hår blir rödaktigt istället för ljusbrunt.... Har en känsla av att den där ljusbruna färgen jag har här hemma har lite för mycket rött iför att bli sådär brunt.

Potatismos och korv it is today... Leah har tjata i säkert en timme om korv och mos!

aja måste stressa vidare..
puss puss!



Kommentarer
Postat av: Lisen

Underbart!!! Korv med mos!!

Calle tjatar jämt jämt om fiskpinnar med mos, barn är så söta!!!!!!!

2009-06-27 @ 20:20:28
URL: http://flisenlisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback