blandat...




Känner mig inte alls sugen på att skriv de här senaste dagarna... Har helt enkelt inte orkat skriva, jag har påbörjat en massa inlägg men sedan inte orkat avsluta dem och istället loggat ut.

Dopet gick bra och känndes jättemysigt. Vi valde att ha en väldigt kort akt och därför gick allt väldigt fort. Haley var otrolig. Hon bara log hela dopet. Barnen ( Leah och Isabelle) sprang runt i kyrkan och busade, folket fotade och allt till och med filmades så att min mormor ska kunna se det sen.
Fikat efter var trevligt och alla verkade ha trevligt. Det var några som saknades av dem som sagt att de skulle komma vilket gjorde mig aningen besviken, men som sagt var så var det både fint och mysigt.

Natten mellan lördag och söndag åkte jag in till akuten med jätte problem med ögat. Fick ingen riktig diagnos på det hela men en salva som ska kletas i 5 ggr per dag... Ögat är visserligen redan mycket bättre men salvan gör så att man ser supersuddigt i ungefär en timme efter. Att gå sminkad är helt enkelt inget alternativ, inte just nu i alla fall...

Efter dopet har Johan varit superduktig med städandet och idag fick jag till och med sova en stund längre. Superskönt att han är på ett så hjälpsamt humör i dagarna =)... Och egentligen är det väl inte bara idagarna, nej Johan har faktiskt blivit mycket bättre på många saker... Att kliva upp tidigt med barnen är egentligen inte en av de sakerna ( om man inte räknar idag).

Nu är vi inne på sista veckan på dagis innan lovet på x antal veckor. Blandade kännslor inför Leahs första "sommarlov" men är säker på att hon inte kommer bli allt för ledsen... Till hösten flyttar maskarna över till avdelningen brevid och blir till  harar istället. Där kan man verkligen tala om evolvera till något större...( skämt å sido)

Nej nu får jag helt enkelt ta och ge upp det här då det sticker i ögonen att försöka hålla koll på alla bostäver på skärmen.
Ska bara passa på att tacka alla underbara som kom på dopet och ge fingret åt dem som sa att de skulle komma men aldrig dök upp! Tack ni gjorde Haley Novas dag till något minnesvärt, roligt och vackert!

Nu ska jag ta och byta om och sen ta med Leah och hämta ut paket på macken och på maxi... puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback