Ber om ursäkt för språket nedan...

Jag kom just fram till att jag är jävligt trött på alla som skaffar bloggar och sedan inte skriver ens ett jävla inlägg i bloggjäveln. varför? Sökt på måfå efter bloggar som kanske kan vara värda att läsa.. ja ni vet www.någonting.blogg.se typ eller vad fan det nu är jag bestämmer mig för att söka på...
Vipps så får jag en träff och skiner upp som en sol, tills jag inser att även denna gång så är det någon jävla idiot som skaffat sig en blogg för att namnet var kul att skriva. WTF!!! Det finns inte så jätte många bloggar som är värda att läsa ens när de är fulla av inlägg (ca 100 om dagen)... Och för att inte tala om alla dessa totalt ytliga och innehållslösa bloggarna med typ 4 rader om dagen?! Varför har man då en blogg??

Visst tycker jag att om man ska blogga så ska man göra det för sin egen skull ingen annans, men att så meningslöst ta upp bra bloggnamn är ju sjukt onödigt.

Följer en killes blogg och tycker den är sjukt rolig, kan inte låta bli att surfa in där någon gång då och då. Han skriver i alla fall innehållsrika och roliga inlägg, mer än vad jag kan säga om många andra. Dom kanske egentligen är VÄLDIGT ytliga men han har i alla fall ett levande språk när han skriver och innehållet blir klart läsvärt! Vart har alla jävla bloggare tagit vägen?

Känner själv att jag håller på att smittas av det där tomma inläggen.. alla handlar om samma sak, inga har något riktigt innehåll och kontentan av allt känns som ett fiasko. Är mitt liv så tomt som det låter när jag beskriver det på skärmen?
 Svar: NEJ!
Om ärligheten ska få ta överhand så är mitt liv faktiskt väldigt händelserikt och roligt.  Har bara fått någon form av torka i hjärnan. Som om jag inte längre vet hur man skriver vettiga inlägg. Ska bli bättring ( igen )på den punkten.

Bloggen kommer dock fortsätta handla om mitt liv och dagliga göromål.. ska bara bli bättre på att förmedla det på ett bra sätt.

 (Haley Nova ligger och övar på att rulla och nu är det inte långt kvar tills hon kan det ordentligt ^^ , känner mig stolt och lycklig för hennes skull! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback