Tillbaka i Enköping.

Nu är midsommar helgen slut och jag och familjen är tillbaka i Enköping igen.
Kattvakten vi valdete var inge vidare och jag känner mig jävligt besviken om jag ska vara ärlig. Har man sagt att man ska ställa upp och mata katt och tömma lådan så får man väl fan se till att man gör det också.

I alla fall så var midsommar helgen trevlig och vi han med många skratt och trevliga samtal. Åt mycket god mat och träffade månget omtyckt folk. Brände mig JÄTTE mycket på ryggen fast jag inte ens har solat. Sjukt trött efter all brist på sömn och orkar därför inte skriva så mycket mer idag... får bli imorgon efter n god natts sömn i min egen säng!

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback