Tre år!

Idag var en stor dag.. eller ja det borde ha varit det iaf... idag är det tre år sen jag och Johan förlovade oss.
Även om jag fortfarande inte sett till någon ring ( då vi prioriterat annat ) och trots att vi av nyss nämnda anledning inget sagt till våra föräldrar så tycker jag att det är mysigt att vi klarat av så länge. Tre år.. är inte det en lång tid att "missa" att tala om det på? Ska det vara så? Jag vill ju att hela världen ska veta! Vad är det för mening med att vara förlovad om ingen vet om det?!?

Satt på blocket och tittade på klänningar och hittade så sjukt fina  att man nästan  är villig att kapa av sig ena armen om man kan få ta och köpa sig en. Har jag råd i sommar så ska jag införskaffa en.... Planen är ju att vi såsmåningom ska gifta oss... frågan är bara när. Det kommer nog ta lååång tid innan det blir något av det. Men då är det ju inte fel att vara förberedd med klänning. ( jag har egentligen redan TVÅ ). Gör man lite i taget så behöver det inte bli så dyrt att gifta sig.
Då kan man kanske komma undan lite halvbilligt sådär ^^. Fast blommor och dylikt är väl kanske bra att vänta med tills det är dags haha..
Nej nu drömmer jag mig bort till fantasins värld igen. Får nog ta och ge upp den här tanken för ikväll och hitta på någonting annat att göra snart... ska nog kila iväg och skära jordgubbar och vispa lite visp eller något.. slå på den där Twilight och bara varva ner.

Imorgon ska Leah till Öron-näsa-hals och undersökas.. Hoppas att det blir problemfritt, och att allting går bra.
Säger dom något idiotiskt som att dom ska ge henne lugnande så vänder jag på klackarna och går igen!! Jag vill faktiskt inte vara med om dom tänker "droga" henne. Då får det vara, det har ju iaf blivit mkt bättre med allt och nu känns det nästan onödigt att gå alls.

Nej nu ska jag kila...
Puss och kram Saga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback