Hos mamma...

Sitter hemma hos mamma och pappa och ta den ( antagligen) enda chansen jag har att skriva ett inlägg här på bloggen idag. Johan ska hjälpa pappa flytta en vägg i tvättstugan och jag ska vara här för att slippa sova ensam hemma i natt.
Det blir till att åka hem vid 10 tiden imorgon bitti så att vi kommer i tid till läkarbesöket.... Haley Nova ska nämligen vaccineras för första gången och jag håller redan idag på att förbereda mig på att imorgon så kommer jag ha en feberhärgad liten tös på tre månader hemma.

Tittade runt lite efter träningskläder idag och hittade en uppsättning jag faktiskt vill ha.
synd bara att tröjan bara fanns i grått precis den färg som det råkar vara på byxorna jag SKA köpa.
Blir till att planera klart dopet nu och välja alla låtarna så att det bara är att köra sen när det är dags.

Nej nu måste jag sätta fart ovh laga mt till oss alla så att vi slipper svälta ; )
Puss Saga.....

Och Lisen vännen =)
Tänkte jag skulle slå dig en signal imorgon eller så.
Hörs imorgon alla vänner.


Kommentarer
Postat av: Lisen

Ring mig imorgon =) längtar redan !! :D Hoppas bara jag inte blir bakis imorogn.. lite berusad nu ;) Men var ändå tvungen att smitta förbi din blogg!!



Hörs imorgon, ha det super mysigt! KRAM

2009-06-11 @ 01:04:07
URL: http://flisenlisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback