Vaccination.

Är bara hemma en snabbis innan jag måste rusa igen. Saker jag måste hinna innan jag ska springa ner till bvc och vaccinera Helay Nova. Stackars liten som kommer bli stucken! Jag hatar allt vad nålar osv heter, ( även fast jag är piercad ) tycker det är ganka jobbigt att det är jag som ska vara med henne. Vill ju inte överföra min rädsla för nålar till barnen.

Plockar med mig laddare så att jag kan ladda mobilen och sedan ringa det utlovade samtalet.
passar nog på att ringa till Malin också....

Nej nu måste jag verkligen rusa... får se om jag hinner in idag igen eller om jag inte kommer in igen förrens imorgon.

Alla som försökte komunicera med mig igår via msn.. förlåt missade att logga ut nä jag åkte iväg.

Puss

Kommentarer
Postat av: Lisen

Saga! Jag är så seeeg. skrivet ett inlägg nu!! tittat på din sida säkert hundra gånger nu..

2009-06-13 @ 16:51:25
URL: http://flisenlisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback