You guys SUCK!

Ni suger... alla ni som skiter i att komma, ni SUGER!!
Jag är så besviken på er som ska vara min familj som inte kommer på dopet på lördag! Jag är så sjukt besviken och för att inte glöma ledsen över att ni tycker att saker som ************* och skytte kommer före. Det var ju så jävla viktigt att det var just den här helgen! Det var ju så jävla viktigt att jag bokade kyrkan och prästgården just den här helgen för att alla skulle kunna komma. Och nu är det ingen av er som bett om det här datumet som kommer!!
Vad fan är det för stil? Betyder inte familjen någonting längre?!?

Jag vill bara tala om att ni sårar något fruktansvärt! ALLA ni som inte kommer!!

Skit samma, skit i er!
Är det så svårt att tälla upp för sin egen familj och släkt så ska jag också sluta ställa upp. Varför ska jag ställa upp för er? Varför ska jag alltid ta hänsyn till alla andra när ingen i slutändan bryr sig om att ställa upp tillbaka?!? Ni SUGER!
Jag har ställt upp för sista gången!!!

Fuck you guys!


Kommentarer
Postat av: Anonym

just det saga jag kommer.

Men det har jag redan sagt va?

2009-06-22 @ 23:13:39
Postat av: johanna

Jag glömde att jag måste skriva att det är jag också haha

2009-06-22 @ 23:15:05
URL: http://johannastrandberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja det har du gumman =) Tack ^^

2009-06-22 @ 23:16:01
Postat av: Anonym

men vaf.... jag blev vist också anonym:P

2009-06-22 @ 23:16:38
Postat av: Lisen

Shit, oj.



Saga!!!



Räkna till 10 och ta en Ajaxtvättlapp i handen så ska du se att du lugnar ner dig!!

2009-06-23 @ 10:37:52
URL: http://flisenlisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback