bmm idag...

Idag ska jag till bmm på koll igen.
Får se vad dom säger... Johans kusin Cilla tycker att jag ska be om en hinnsvepning så jag slipper vara gravid.
gör jag det så blir det bebis idag.... men jag vet inte om jag orkar det. Har ändå förvärkar så vi får väl se vad som händer.
Idag kommer det kanske ingen bebis men kanske i i veckan eller nästa. Vi får se vad som händer.
Känns lite som om jag vill hinna bli bättre innan bebisen kommer, vet inte hur jag skulle orka med att ta hand om ett litet spädbarn och en 1,5 åring just nu... kan ju inte prata nästan, halsen känns som om den ska ruttna bort och trilla av, tungan gör ont som satan och jag har inte sovit mer än tre timmar i natt igen.
Jag vet inte om jag tycker att bedövningsmedlet gör det bättre eller sämre. Visserligen så blir man bedövad en liten stund men när det släpper så kommer smärtan tillbaka med full styrka och då känns det ännu värre efter att inte ha kännt av den så mkt.
Hoppas att allting ska vara bra när jag kommer till bmm idag i alla fall... att mina värden har stigit och så.
Tror inte det är så jätte stor skillnad men man kan ju hoppas att järntabletterna gör någon nytta.
Undrar om det blir några fler kontroller innan bf?
Eller om det här är den sista nu... hmm... vi får väl se vi får väl se.

Nej nu ska jag kila och göra lite nytta...
Sen ska jag stupa igen...

hoppas på att ha någonting roligare att dela med mig av nästa gång jag skriver. Till och med jag är trött på att allt jag skriver här nuförtiden låter så enformigt och negativt.

Kramar Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback