morr´n morr´n....

Fortfarande ont i munnen och fortfarande en miljard förkylningsblåsor.
Morgonen har gått fort känns det som... Upp vid 7, ge Leah frukost , klä på, leka och mysa. Skicka iväg till dagis och sen komma in och sätta sig här en liten stund.
Idag är det till att göra sig i ordning lite så att man inte ser död ut när man går och handlar se. Måste ju köpa hem mat även om man inte mår så jätte bra kanske. Jag kommer ju inte bära så mycket och jag kommer tycka att det är jobbigt att ta mig fram och tillbaka till butiken.
Johan kommer och möter upp mig innan vi ska handla eftersom jag inte kan ta med mig både vagn ( som han absolut envisas med att vi ska ha med oss för att få hem allt, piiiinsamt ) och hoppa på kryckor.
Nu är det väl snart dags att sätta sig ner och göra en lista på vad det är vi behöver ha hem.... vilket innebär att jag måste ta en titt i kyl och frys för att se vad som redan finns. Antagligen inte så jätte mkt eftersom vi alltid envisas med att vänta med att handla tills det inte finns någonting hemma. =p

Nej nu är det dags att sätta lite fart så att jag är klar när han kommer.

Kramar Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback