Besvikelsen så total.

Jävla idioter... Tack men nej tack!
Ingen visste när nästa intro-dag skulle vara och inte hur allt skulle skötas. Plötsligt stod jag där mitt mellan cva och tallgården. Vem ska ta på sig ansvaret för att ha lovat mig en tjänst dom sen gett till någon annan.... ge mig ett sommar vikariat istället och hoppas att jag inte ska tycka att det är ett problem. Besvikelsen är så total!
Hur tänkte dom och på vilket sätt är det ens lite mitt fel?
Skit samma... Jag tackade så mycket för möjligheten till att åtminstånde få möjligheten att jobba i sommar, men sa att det var bättre om dom gav sommarvicket till någon som verkligen behöver ett jobb som bara gäller 4 veckor över sommaren. Jag tackade alltså för mig och åkte hem till mina barn istället. Men nu har Johan möjlighet att ta jobbet Robin ringde om istället (om det fortfarande är möjligt). Och jag klagar väl egentligen inte på att få vara hemma med mina små.. tycker bara att det är så sjukt dåligt att inte ha någon koll alls på hur saker funkar och erbjuda något som sedan går till någon annan....
Nej nu över till något roligare... När jag kommer på nått.....och när det kan tänkas bli av vet jag inte riktigt, men men.

Sköt om er nu.
Kramar Saga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback