Nytt jobb och nya möjligheter!

Idag är en bra dag..
Och här kommer ett inlägg på beställning... Kul att folk faktiskt läser bloggen, det trodde jag aldrig! ( Förlåt mig dröjsmålet Lisen =P )
Jag känner mig så sjukt uppåt nuförtiden, kan knappt bärga mig till nästa vecka. Jag vet att det är lite tidigt men det ska bli så skönt att börja jobba igen. Nytt Jobb och nya möjligheter!
jag trivs så bra med att jobba, och att tjänsten är heltid känns helt otroligt =). Lite förvånad över att det gick så lätt dock .... det var bara att ringa och prata lite med dem så var det fixat. Så på onsdag börjar jag jobba på samma avdelning som min mormor jobbade på till förra året då hon gick i pension.

Johan är på väg hem efter att ha lämnat Leah på dagis, och Haley Nova sover så sött.
Själv sitter jag här framför datorn och är osocial när jag borde prata massor med Christoffer som kom hit igår för att hälsa på... men han ser ut att ha det bra där han ligger i soffan och tittar på tv. Urk vilken dålig värd jag är idag.

Snart blir det  till att träna lite och sen gå ut och gå.. men först ska jag fixa frukost åt karlarna.

Imorgon bär det av till Paris för Rebecca och Patrik.. Så mysigt! Man får väl se vad dom hittar på när dom är där borta,om dom kommer hem som nu eller om något har förändrats, jag menar det kallas ju inte världens mest romantiska stad för intet.

Nej nu ska jag dra igång!
Ha det så bra så skriver jag igen snart.

Kramar Saga!

Kommentarer
Postat av: Becca

Haha ^^ vi kommer hem som vanligt :P

2009-05-06 @ 09:33:13
URL: http://rebeccaerixon.blogg.se/
Postat av: Lisen

Välkommen tillbaks till bloggvärdlen!! :D

Grattis till Jobbet! och grattis till det bra humöret! Passa på och njut. Man ska vara glad!



Ta hand om karlarn! Jag väntar redan på nästa inlägg! Haha



Kram!

2009-05-06 @ 17:59:24
URL: http://flisenlisen.blogg.se/
Postat av: aiica

hej igen. call whenever,har dock inga pengar på luren. men jag svarar. hur går det me dopplanerna så jag kan ta ledigt.. btw skumläste lite o fick fram smörgåstårta=D inga räkor va? hahaha.. you know i die if i eat it. love you to babe.

pussiluss

2009-05-06 @ 23:37:14
URL: http://aiica.blogg.se/
Postat av: aiica

hej igen. call whenever,har dock inga pengar på luren. men jag svarar. hur går det me dopplanerna så jag kan ta ledigt.. btw skumläste lite o fick fram smörgåstårta=D inga räkor va? hahaha.. you know i die if i eat it. love you to babe.

pussiluss

2009-05-06 @ 23:42:19
URL: http://aiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback