jaha...

Det blev ingen Rebecca idag men johanna kommer plingapå dörren vilken sec som nu... Hon skulle komma runt 13 tiden så. Leah har smitit ut på balkongen med sin dovagn och det fina vädret som var är nu såm bort blåst.
Johan står i duschen och Haley sitter i babysittern här brevid mig.
Jag önskar att jag hade en bärbar dator också.... så att jag kan sitta bekvämt tillbaka lutad i sängen eller soffan när jag gör mina ärenden på nätet. Beställde ett Mary kay mineralpuder förra veckan och hoppas det ska komma snart. Vanligtvis använder jag kanebos produkter men eftersom det var så billigt så tänkte jag att jag kanske skulle ta och prova det. Undrar om det är så bra som dom säger? Aja...
Leah satt nyss och pussade på Haley så fint nyss, tyckte det blev väldigt tyst på någon sekund och när jag tittade ner så satt Leah nöjt brevid sin syster med tummen i hennes mun. Haley var nöjd och glad hon också... men Jag och Johan var inte lika glada.
Snart är det dags att sätta sig till rätta i soffan med Haley Nova igen och ge henne bröstet. jag ska bara se till att Leah har någonting att göra innan jag ägnar en massa tid åt bara lillasyster.

Nu kom johanna dessutom så nu är det dags att kila vilket fall som.
sköt om er nu..
Kramar Saga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback