Stackars liten loppa!

Det kommer bli en lång natt... Leah har sån fruktansvärd hosta att hon har kräkts. Så liten och så ledsen.
Febern hon fått pga tanden som är på väg upp har alvedonen tagit hand om och bisolvonen börjar få slemmet i hennes hals att släppa.. Varför envisas hon med att bli dålig hela tiden?
Har pratat med bvc om hostan flera gånger men det känns inte som om dom lyssnar på mig. Den kommer tillbaka hela tiden och man riktigt hör hur den river i bröst och hals på henne. På måndag blir det till att prata med den igen och avfärdar dem det bara som ingenting ännu en gång så kommer jag bli galen. Jag vill ju veta vad som är fel, varför hon hostar så fruktansvärt mycket på nätterna. Men ingen hjälp någonstans ifrån. Ska det verkligen vara så??

Snart dags att mata Haley Nova också... hon kommer vilken minut som helst vakna och vilja ha mat.
Så snart blir det till att mata den lilla trollfian.

Nej nu måste jag återgå till att umgås med Johan och framförallt Leah.
God natt och sov gott!
Kramar Saga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback