Vart är alla bloggare?

Idag har varit en lååång dag.. mest pga att natten var lång och nästan helt utan sömn.
Jag orkar inte ta tag i någonting alls och jag är trött ända in i märg och ben. Leah springer runt och jagar katten med en blöja i högsta hugg och jag orkar inte göra annat än små le åt hennes upptåg. Klockan är egentligen på tok för mycket för att Leah ska vara uppe men ibland kan man släppa lite på reglerna.
Magen känns som en knut och känns inte alls bra. Jag vet inte vad det är. En kännsla av ångest sprider sig i kroppen och jag vet inte riktigt vart jag ska vända mig, mest för att jag inte kan komma på vad det är som orsakar det.
Satt och tittade först på solresor och sen på lägenheter som är till salu, bara på skoj sådär idag. Trodde det skulle bli mysigt att få drömma sig bort ett tag även fast vi inte har råd med sådant just nu.... men ack så fel jag hade. Det var inte mysigt, inte ens lite. Det var faktiskt bara jobbigt. Jag vet ju att det kommer ta år innan vi kommer ha råd med sådant.

Ville gå och hälsa på min soffa idag ( ja jag har en soffa jag hälsar på då och då, som jag veeeerkligen skulle vilja ha) men  det blev inte heller av.. och tur var nog det för det hade nog kännts som rena döden.
Jag vill ha ett jobb!!
Hade jag haft lastbils kort eller ens körkort så hade jag till och med kunnat tänka mig att jobba som sopgubbe. Tänk så bra med ett jobb. Även fast jag antar att det kräver en ganska stark mage så tror jag att jag skulle klara av det.
Varför skulle jag inte?

Nej nu får jag allt ta och tänka på något roligare innan jag blir komplett galen.
skriver kanske en rad senare.. pussar Saga!

Ps. Vart har alla andra tagit vägen? ingen som bloggar längre? inga nya inlägg ju?? Lisen vart är du?? ds.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag har varit ute dom här dagarna :D

2009-05-31 @ 07:31:09
URL: http://rebeccaerixon.blogg.se/
Postat av: Lisen

Saga! Jag är kär den här helgen! Var bara tvungen att sätta på datorn och spana in din blogg! Imorgon åker min kärlek å då blir jag ensam med datorn och bloggen =)



Håll ut tjejen!

Men din blogg är bäst!!!!!



KRAM

2009-05-31 @ 21:38:08
URL: http://flisenlisen.blogg.se/
Postat av: Jag ^^

Vad mysigt Lisen =)

Hoppas ni får en underbar kväll!!

2009-05-31 @ 22:51:29
Postat av: Jag ^^

Kanske ska skriva under med Saga istället :P

2009-05-31 @ 22:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback