hmm....




Ikväll blir det ovanligt många meningslösa inlägg...

Tiden sniglar fram och jag håller på att bli lite småtokig på att jag inte verkar bli trött nog för sängen.
Slänger in diverse olika (tråkiga) tankar här för att fördriva tiden men ingenting ser ut att hjälpa just nu... Jag hittar inte så mycket roligt på youtube, har ingen rolig bok att läsa ( det var ju ingen som ville tipsa mig om någon) och tv:n står tyst eftersom jag är övertygad om att det inte finns någonting värt att titta på ikväll i alla fall...

Haley Nova har i alla fall vaknat och sitter för närvarande och sliter sönder en "Vi föräldrar" tidning som hon dragit ner på golvet... Jag känner mig nästan lite sugen på att göra henne sällskap, men låter nog bli eftersom jag vet att jag river ganska mycket eftektivare än vad hon gör. Så då kommer det bli på tok för mycket papper att städa bort från golvet....

SOVER resten av världen eller är det bara så att det är jag som är tragisk som sitter här och jaa.... vad har jag egentligen för anledning att sitta här? Vad gör annat folk denna tid på kvällen? Varför verkar det som om alla andra har mycket roligare än vad jag har? Jaja, strunt i det nu... i'll just keep surfin' the net then!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback