Vill börja nu!

Väntar spänt på att få veta när jag ska börja plugga igen. Jag vet att det borde bli senast i Januari men jag är så sugen på att börja nu. Det finns så mycket som skulle bli så mycket lättare och så mycket bättre om jag bara fick börja.


Var hemma hos mamma och pappa och hälsade på i helgen igen.
Det var trevligt och fan vad jag blev lycklig när det visade sig att vi skulle äta potatissallad ( hemmagjord så klart) och kyckling. Jag är engentligen inget vidare stort fan av potatissallad men just viktväktarnas recept är helt fantastiskt! blir nog en hel del sån mat framöver.

Spenderade heeela dagen igår med att städa här hemma... Började i klädkammaren som vi fyllt med otaliga kilo skit och sedan vidare i resten av lägenheten. ( har fortfarande sovrummet kvar ) Johanna var en riktig pärla som hjälpte mig rensa upp lite.

Hade en så underlig dröm i natt också...  Haha kan fortfarande inte släppa den.

Måste kila!
puss

Kommentarer
Postat av: Lisen

Vad roligt att du är sugen på börja plugga!! Det är den bästa investeringen i sitt liv ;)



Städar också klädkammarna idag.. usch.. hållt på med min garderob i flera dagar nu.. hittar bara konstigare och konstigare saker ju längre in man kommer.. usch

2009-10-20 @ 11:26:10
Postat av: Emelie

Vad ska damen plugga?:)

2009-10-22 @ 09:25:47
URL: http://croaki.blogg.se/
Postat av: Lisen

Skärpning! NU har jag kollat bloggen ca 500 ggr utan ett till inlägg ;)= KRAAAAM

2009-10-29 @ 15:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback