Behöver semester...

Jag känner att jag skulle behöva lite semester från min vardag just nu. Saker och ting går inte riktigt som jag vill att dom ska gå coh ärligt talat vill jag bara skrika högt.
Vill packa ihop familjen och åka ut till skärgår'n en vecka eller så. Men vill helst inte åka kommunalt med febriga barn. Jag vet inte hur mycket hjärtat orkar just nu. Det känns som om det är på tok för mycket skit som far runt i mitt liv just nu.

Hatar att vänta...
Vänta på att alla ens ansträngningar ska resultera i någonting bra och givande.
Jag vet inte, jag antar att jag har en dålig dagx5 just nu. Ingenting går min väg, allt bara rasar och jag blir mer och mer förvirrad av mitt eget liv.

Neeej, nu får det vara slut på gnäll för idag ( hoppas jag )! Alla har vi dåliga dagar....


Om ni vill så får ni gärna skriva en rad om er själva... Väntar mig inte att någon ska ta sig tid, men skulle vara trevligt att läsa lite om hur ni andra har det.

Sköt om er!


Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman.när vi får vårat hus och har gjort i ordning vårat gäst hus/rum och om ni vill komma ut på landet lite så får ni jätte gärna bo där så länge ni vill :D pusss <3

2009-09-13 @ 14:25:48
Postat av: Becca

jag hade en väldigt jobbig dag i fredags... usch säger jag bara.

2009-09-13 @ 22:43:13
URL: http://rebeccaerixon.blogg.se/
Postat av: erica

hej,skickade ett mess till dej ju,min mobil är cp :( pusskram

2009-09-17 @ 19:10:36
URL: http://ericayesim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback