Dagen efter...

Skickade in det här inlägget till en annan blogg som gästinlägg.... får se vad som händer!

Såhär i efterhand så ångrar jag bittert att jag gick ut igår.
Jag mår inte dåligt på något sätt, ingen huvudvärk, inget illamående och ingen "bakis" kännsla. Ja egentligen så mår jag faktiskt helt jävla okej.
Kvällen var jätte trevlig och Erica bjöd mig på lite dricka. Johanna och jag gick ju egentligen inte ut med tanken att vi skulle drika någonting. Det var mer för att för en gångs skull komma ut och träffa folk. ( Måste passa på att tacka tjejerna för en fantastiskt rolig kväll)
Kvällen var superkul ända tills det var dags att gå hem. Då vart man helt plötsligt förvandlad till tråkig, bitter, tragisk och gammal som ville går hem ( klockan 4 på morgonen). Orkade vilket fall som helst inte bry mig om det utan tänkte att det skulle bli mysigt att komma hem och lägga min trötta kropp i sängen brevid Johan.

Okej.. det är här allt bara rasar!
När jag kommer hem slås jag av en stark doft av urin och synen av *** däckad på vardagsrumms golvet, med byxor och kalsonger ner dragna till fotknölarna.!! Tänker att det kanske bara är min hjärna som spelar mig ett spratt. Tar av mig skorna, går in i sovrummet och tar av mig kläderna och sätter på mig morgonrocken. Jag kilar ut i vargadsrummet och är påväg med nappflaskan till köket för att fixa mat till Haley..... Gissa vad som händer!?!!!
Saga sätter fötterna i 19 liter KISS!!!! JÄVLA SKIT!
Hela min hall badade i ***'s urin! VAFAN! han har kissat ner heeeeela min hall! på stereon, Leahs skor, johans skor och allt annat som kommit i vägen för hans snuskiga nattkissande. Jag ber honom ta ansvar och torka upp efter sig och snubben svarar : "surprice, var så god" "det är en pressssent".
efter det går det inte att få liv i honom! Omöjligt!!!


jaja.. nu måste jag tydligen gå och torka upp lite mer kiss. Stereon kommer ju aldrig bli sig lik igen!

puss


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja du vad fasiken ska man säga...fy farao..okej om det är en hiss i slussen (nej..fan det är inte heller okej) Men lit glad är ja ju att jag inte va där ;) :P

2009-09-06 @ 10:39:10
Postat av: Lisen

Hej Saga!



Tycker ändå det var roligt av dig att få lite tid med dig själv och vara vuxen med andra vuxna. Ibland måste man lämna hemmet och få festa lite =) (0-1 gång i månaden räcker) ;) Synd att du är sjuk, krya på dig!



KRAM

2009-09-06 @ 17:16:42
URL: http://flisenlisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback