Jag skriker snart!

VARFÖR!!
Ingenting blir som jag vill... ingenting känns roligt just nu. Hjärtat värker vid tanken och kroppen känns nu trött på gränsen til utmattad.

Det blev ingen sömn i natt. Satt med Haley i famnen för att hon skulle sova och kunde slutligen slummra en stund på morgonen. Natten har präglats av gråt och hysteriska skrik. Inte bara  här i lägenheten utan även i mitt hjärta och i mitt huvud. Gråten ligger nära tillhands och jag garderar mig för det värsta tänkbara i denna sitution.

Jag känner mig som ett liet barn, bryter ihop och gråter för minsta lilla. En natt utan sömn påverkar säkerligen men jag kan inte släppa ensamhetskännslan!


Kommentarer
Postat av: Svennis

Men hörru, vill du prata är det bara att höra av dig

2009-09-14 @ 13:10:50
URL: http://rebeccaerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback