Kändisdjungeln...

Det finns inte en möjlighet att dessa så kallade "kändisar" sitter i den malaysiska djungeln!
Kanske är det bara jag ocn Johan som tycker allt ser så fake ut, men ärligt talat. Jag köper det för 5 öre.
Tänk er själva hur mycket insekter och skit det skulle vara där. Insekter som dessutom garanterat skulle dras till Ljuset och elden. För helvete!! Var det någon annan som la märke till att den enda "insekten" som syntes i hela programmet ( förutom de små liven i den där "bubblan" stackarn hade på huvudet) var en liten vit fjärill?!?

Det är nästan patetiskt
att tv4 ens sänder den här skiten. Och vad som är ännu mer patetiskt är att jag faktiskt kollade på sikten. Herregud... Tragiken slutar inte där. Jag blev dessutom irriterad OCH bloggade dom det hela....
Skit samma... Det jag egentligen var ute efter ( om det nu  var någon annan som var lika patetisk som jag och tittade ) var att veta om det är någon annan som tycker att det verkar fake och uppgjort?

Sköt om er så länge...

Puss

Kommentarer
Postat av: Malin

Har ingen aning, men kan glädja dig åt att jag hade en grå och trist natt på jobbet..lika tragiskt det :P

2009-09-12 @ 10:39:53
Postat av: Clara

Jag såg det inte (glad för det!) för jag tyckte det lät patetiskt ända från början.. vad som heslt för tittarsiffror och för kändisarna : vad som helst för lite publicitet..usch

2009-09-12 @ 10:50:03
URL: http://anovac.blogg.se/
Postat av: Maja.

Håller helt och hållet med! Allt verkar vara fake... Känns så patetiskt att de sänder ett sånt här program, trodde tv4 hade högre standard än så..

2009-09-12 @ 10:54:42
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Becca

Hahaha, ja själv har jag inte sett det men jag lär ju efter det här

2009-09-12 @ 16:23:54
URL: http://rebeccaerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback