Otroligt!

Idag får jag åter igen bitter bita i det sura äpplet. Jag har de senaste dagarna försökt sanera lägenheten med clorin, men den förbannade kisslukten vägrar lämna min bostad. Ingenting hjälper!
Jag har prövat med ättika och citronvatten, diverse rengörings produkter, skurmeddel och någonting som skulle ta bort obehagliga odörer. Vad FAN gör jag nu? Hur ska jag få en kissfri lägenhet?

Stackars Johan fick igår lov att gå runt i "flippflopp"  eftersom skorna (fortfarande efter 4 tvättar) luktar KISS!
Kommer kräva *** på nya, Johan kan ju fan inte spendera vintern i "flippflopps"! Och ärligt talat så tycker jag att det är hans jävla skyldighet att ersätta det han har förstört....

Hoppas på att Johanna ska masa sin lilla rumpa över till våran (illaluktande) lägenhet idag så att jag kan få lite hjälp med barnen medans jag åter igen ger mig på de envisa fläckarna och den eviga lukten av urin.
Kan inte riktigt hjälpa att jag tycker synd om mig själv... Jag HATAR det här!

Ska spendera lite tid med mina små nu...

puss

Kommentarer
Postat av: Svennis

Jag tycker verkligen synd om er.

2009-09-07 @ 12:11:38
URL: http://rebeccaerixon.blogg.se/
Postat av: Lisen

Den där karl som kissade är verkligen ett svin, förtjänar svininfluensan

2009-09-07 @ 19:24:29
URL: http://flisenlisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback