Såå glad!

Idag är en bra dag! Gårdagens läkarbesök gick bra och idag kommer Malin och Isabelle och hälsar på. Det som möjligen skulle kunna göra dagen bättre vore om det slutade regna och solen tittade fram igen.
Känns som en evighet sen man verkligen umgicks med Malin. Och gud så kul barnen kommer ha.

Jag vet att jag inte har varit så aktiv på sista tiden, men som sagt var så har det varit lite mycket nu.
Och jag har inte haft någon ork att skriva. För övrigt så har jag  inte haft något jag kännt för att dela med mig av att skriva heller. Så jag antar att det har varit lika bra.

Nej nu är det snart
dags att sätta igång och städa lite.

puss

Kommentarer
Postat av: Svennis

Jag har också städat, vad vi är duktiga.

2009-09-04 @ 12:45:19
URL: http://rebeccaerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback