TACK!

Tack Johanna och Andreas för skorna ni så snällt kunde fixa till Johan!
Hade det inte varit för er så hade inte Johan haft något att gå i på ett tag.... Är så sjukt glad att ha er som vänner!
Vi få väl se om *** tänker betala för skadorn han åstadkommit i mitt hem och Johans skor.

Kvällen ser ut att bli ganska lugn, inget inplanerat. Funderar på om jag ska ta mig ett bad efter dagens bravader.
Barn sover och jag känner mig betydligt lättare om hjärtat efter de besked Johan fick idag. Tänkte väl att det inte kunde vara så svårt att få tenta av lite skit som var kvar.

Allvarligt talat nu... Vad är det för fel på puckona som sitter och svara i telefon på alla dessa "instanser"?
Lite jävla koll borde dom ju i alla fall ha!?! Man kan väl inte bara sitta och skicka runt stackars satar som behöver hjälp och kräva att de ska göra saker ( som det sedan visar sig att de inte alls ska/behöver göra ) som garanterat skulle leda till personlig konkurs och svält? Neej... det här är någonting som verkligen gör mig arg.

Nu ska jag slänga mig i det där badet jag nämde här ovan... sussa sött för det ska fan jag göra sen!

Puss

Kommentarer
Postat av: Svennis

Va dom är snälla :D

2009-09-08 @ 08:33:23
URL: http://rebeccaerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback