Vad är det med världen?!?!!

Pratade med Malin idag och vi kom fram till något ganska störane:"Missery is the new black".
Varför ska alla alltid jaga fel...  i dagens samhälle är det sjukligt förbjudet att vara lycklig! Lycklig är tråkig...
Vem fan vill läsa om någon det går bra för? Vad är det för roligt med att höra att någon är lycklig!?!

Detta fenomen är någonting
jag tycker är förbannat jävla underligt. Jag personligen lever i ett lyckligt parförhållande. Jag trivs tillsammas med Johan och vill leva tillsammans med honom. Även om livet har serverat motgångar på löpande band så har vi fan tagit oss igenom det UTAN att slita varandra i stycken.
Idag nästan 4 år senare är jag lika förälskad i honom som jag var när vi började träffas. Vi har två underbara barn som älskar oss och som vi älskar tillbaka villkorslöst! Jag kan helt klart se mig själv bli gammal med honom.. Och jag vill absolut spendera mitt liv ( i med och motgångar ) tillsammans med honom.

Det finns alltid någonting att riktigt sura er sig över.
När andra ser människor som är lyckliga så sätter snacket igång. Jakten på något att trycka eller ifrågasätta deras liv och glädje med. Alla har dåligt samvete över något, ingen räcker till och ingen är någonsin nöjd med det dem har.

Jag säger bara: Du och jag Malin... Se livet från den ljusa sidan?! Lyckliga till slutet?

puss

Kommentarer
Postat av: Becca

DU och johan passar ihop :)

2009-09-11 @ 08:40:56
URL: http://rebeccaerixon.blogg.se/
Postat av: Malin

Awww självklart! Lycka behöver inte vara en omöjlighet =)lycka är inte som jultomten - för vi VET att den finns!!

2009-09-12 @ 10:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback