FUCK FÖRSÄKRINGSKASSAN!

Åt helvete med förskringskassan! Vadå inte rätt till någon sjukpenninggrundad ersättning?! Vaddå skulle ha skrivit in mig på arbetsförmedlingen när jag var höggravid med Haley och sen när jag var mammaledig?! SKITSNACK!

Hur fan kan dom göra såhär mot människor som mår uppenbart dåligt? Hur kan dom tycka att det är bättre att man går hemma utan pengar och lider när man har på papper att man inte är förmögen att arbeta för tillfället?
Jag förstår inte var sverige är påväg...

Just nu vill jag bara lägga mig ner och försvinna. Skita i allt och bara förgås.
Jag orkar inte.. jag orkar inte ha det såhär, det kan inte vara normalt. Hur mycket skit ska en familj behöva ta innan det är nog?

Fuck försäkringskassan.. fuck life!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback