Gott nytt år!




Jaha ja då var det sista dagen på året. Finaly  its gonna be over yay! Nytt år som förhoppningsivis blir bättre än det år som har varit. Ett år jag tänker börja fylld med hopp om framtiden.

Ikväll ska vi hem till mamma och pappa och fira det nya året med familjen och några av mammas och pappas vänner. Finns en chans att vi blir nästan 15 peroner. Jag, Joh, Leah, Haley Nova, mamma, pappa, Mark, andreas, odin kristoffer, Dan, mormor, morfar, Magnus, Yvone och Erik... sen vet jag inte om det blir några fler eller inte. Men som sagt med bara oss blir vi 15.

I alla fall.. om jag inte tittar in här något mer innan 2011 så önskar jag er alla en trevlig kväll och ett gott nytt jävla år!

Xx Saga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback