jeezus!


Satans jävla tele2 (bilden är tagen från google)

Vilken jävla kväll! Trodde jag skulle drabbas av total panik sprinklad med en rejäl dos av ångest igår kväll.
Helt plötsligt försvann interne. Vilket i sin tur betyder att telefonen slutade fungera (internet telefoni). Kaos utbröt i mitt huvud och jag började frenetiskt gå igenom alla räkningar från förra månaden. telefon och internet betald: check.. Fått någon telefon och internet räkning denna månad? nope!

Ångest, ångest, ångest! Hur ska jag överleva utan telefon? vad gör jag om någon behöver få tag i mig? Vad händer om barnen råkar ut för något och jag inte kan ringa?!?! Paniiiiik! startar om allt jag hittar att starta om, skruvar på kablar och trycker i sladdar i dosorna i hopp pm att det bara ska vara något som är lös sittande eller så.. INGET hjälper!

Försöker somna men vänder och vrider mig mest i mina inre plågor... fylld av ångesy över att inte veta om det är jag som orsakat det eller om det bara är så att tele2 har problem med något.

Aja nu, frukost till sjuka barn!

Xx Saga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback