Mormon mamman jessica diciplinerar sin adoptivson HUR!?!




Tittade in på jesper.nu för att roa mig lite meddans barnen sov middag och halkade in på ett klipp om en Mamma som "diciplinerar" sin adoptiv son. Klippet fick mig att dra efter andan, hålla för öronen, må illa och börja gråta.
Klippet finns även på youtube.com och jag tycker att ALLA föräldrar borde se det! Det är verkligen ett pratkt exempel på hur man INTE, ALDRIG NÅGONSIN, UNDER NÅGRA SOM HELST OMSTÄNDIGHETER får behandla ett barn.

I videon får man se henne tvinga adoptivsonen fylla munnen med tabasco och hålla kvar det LÄNGE... efter det säger hon åt honom att klä av sig och ställa sig i duschen. Var på hon spolar honom med så kallt vatten det går och man hör honom skrika och gråta av smärtan!

Under hela tiden hon "diciplinerar" sonen skriker hon åt honom "att i det här hemmet ljuger vi inte, du blir straffad för att du ljuger!" och agerar hotfullt!!
Denna typ av diciplinering utsätts sonen för varje gåg han gör nåot hon inte tycker är okej eller som är fel på något sätt!

Jag personligen skulle aldrig kunna leva med mig själv om jag ens kom i närheten av att medvetet skada mina barn på något sätt. Jag skulle ALDRIG kunna förlåta mig själv och jag skulle ärligt överväga att lämna familjen för barnens bästa, söka hjälp och komma tillbaka frisk.
Men som sagt var.. jag skulle ALDRIG ens ÖVERVÄGA att bruka våld mot mina barn... varesig psykiskt eller fysiskt.

Jag mår dåligt av att se saker som det här. Jag mår fysiskt illa och gråter både innombords och utanpå. Hjärtat värker och jag får ångest och panik. Jag VET att jag inte kan göta något åt det som redan hänt.. jag vet att jag inte kan ändra det, men jag vill så innerligt gärna.


Ägna en extra tanke till alla utsatta barn där ute!

Xx Saga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback