Nehe...

Jaha nehe, ingen ny garderob trots allt... maten jag hämtade recept på ser inte alls ut som maten på bilden och lägenheten ser ganska stökig ut efter två tornados (trots att jag faktiskt städat idag).
Vilket skit!

Johan har fortfarande inte kommit hem från jobbet och det känns som om jag kommer få vänta resten av livet.
Maten kommer bli kall och jag kommer få springa runt och plocka och dona snart igen.. Darn!

Idag har det blivit ovanligt många inlägg måste jag säga.. jag antar att jag haft mycket att skriva om eller så har jag helt enkelt bara haft mer ork och tid just denna dag och afton..

Nej nu får jag fan sluta såsa runt här och ta tag i saker istället!
Nu ska barn slängas i säng och vuxna få tid till att fixa och trixa med hemmet (som om jag egentlign vill städa?!)

have a nice one!

Xx Saga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback