Why do i feel so dead?

Jahaaaaaaaaa.... tyckte jag hade ont i halsen igår, men idag är det inte ont i halsen jag har utan ont i hela bröstkorgen, halsen, huvudet och till och med i öronen! Damn you förkylning? halsfluss? Jävla virus!

Snart kommer mamma och pappa hit och så är det bara att sätta igång med att fixa och trixa... känner mig yr och vimmelkantig så vi får väl se hur långt kjag kan driva mig själv innan jag typ svimmar eller något. Ska försöka få en tid till läkaren idag också . YAY me for haveing frikort! Gratis gratis gratis.. gratis är bäst så är det bara. Till och med när det gäller läkarbesök och dylikt... SPECIELLT när det gäller läkarbesök!

Silver tea är inte så tokigt om man hoppar över mjölken. Synd bara att jag nästan hälde i vetemjöl istället för socker i skiten. Hade nog INTE varit så gott... eller ens drickbart? blää!

Xx Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback