Beställt och klart!



(only freakin pic på ungefär den gröna nyansen som jag skickat efter)

Okej nu har jag äntligen beställt linserna till mig och Johanna.
Blev inga blåa, blev gröna och bruna till Johanna och ljusgröna och "glittriga" till mig.
Dom glittriga kommer vara asnice och det ska bli kul att prova på att ha gröna ögon istället för bruna för omväxlings skull.
Hoppas linserna kommer så snart som möjligt, skulle vara ganska kort leveranstid på dem.
Max 12 timmar till utskick och sen tar det den tid det tar för posten att komma fram.

Varför ska barn alltid trillskas när man ska göra något. Det spelar nästan ingen roll vad det är man säger till dem det resulterar i alla fall i ofantliga mängder skrik och gap. I alla fall när de kommer till Leah.
Den som sa att barns trots ålder inte är jobbig måste antingen ha arit både, blind, döv och dum i huvudet eller så ljög den jäveln något brutalt mycket.
Herre min GUD vad barn i 2.5 års ålder kan prata hål i huvudet på en... och herre min skapare vad jag önskar att jag bara kunde stänga av ljudet för ett ögonblick eller två!

Nej nu ska jag lämna er stackare som inte verkar ha något roligare för er än att läsa folks bloggar ( tack för att ni tar er tid ) och sätta mig i vardagsrummet med en kopp tea istället.
Ha det så bra tills vi ses igen.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback