Fest ikväll...



Kom nyligen hem efter att ha varit nere på "stan" och köpt födelsedagspressenter och en ny klänning till mi själv.
Blev den där klänningen jag la upp bild på tidigare här i bloggen, men en annan färg bara.
Johanna kommer vara supersöt ikväll som vanligt. Om det finns en vän jag verkligen skulle kalla "vacker" så är det nog henne. Aja, i alla fall.

Ser fram emot att träffa vännerna ikväll, ska bli roligt att komma ut lite.
Tyvärr så ska inte min älskade surpuppa till sambo följa med... fast det är ju för att vi inte har barnvakt i natt.
Snäll som han är så låter han mig vara den som går istället.

Glömde köpa naglar när jag var nere på stan och tror faktiskt inte att jag orkar gå ner igen.
men men...

Skriver kanske en rad senare.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback