Plugga plugga plugga....


All tid går åt till att plugga, ta hand om barn och oroa sig för det stundande läkarbesöket.
Samtidigt så känns det så skönt att det äntligen ska bli av!
Jag vet att det inte är så många som kommer förstå men samtidigt så känns det som om jag har väntat for ever på det här. Förhoppningsvis så kommer allt gå bra och förhoppningsvis så kommer jag få det gjort innom en snar framtid.

När det sen är dags så ska jag förklara närmare och mer detaljerat vad det är som egentligen kommer hända.
Lägga upp bilder på hela den plågsamma prosessen och allt.

Nej nu ska jag se till att familjen får middag i magen och sen lägga barnen att sova för att efter detta slänga mig över mina skolböcker igen, trors förlylning och grejer.

jaja... skriver en rad när tid ges..
puss..

Kommentarer
Postat av: Sara

Kämpa på med pluggandet, hoppas att det går bra :) Vad är det för läkarbesök?

2010-02-09 @ 21:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback