Feber...

Här hemma ligger jag... eller ja just nu sitter jag, iaf.. här hemma ligger jag och mår som jag förtjänar antar jag. Livet är inte lätt men nog fan ska jag klara mig genom den här skiten?!
Vi kan ta oss tillbaka, med hårt jobb och mycket MUSIK kan vi klara allt!
Alla dagar är olika... bra eller dåliga spelar ingen roll för vi ÄR en familj. Och familjen håller ihop så länge det finns minsta korn av kärlek kvar. Förhållanden är hårt arbete och jag tänker inte ge upp bara sådär.

Imorgon är det tillbaka till skolan...
Varför kan man inte få välja inriktning nu haha... Jag funderar starkt på att (sen om 1000 år) välja inriktningen psykiatri. Känns som att det skulle kunna vara ett bra jobb för mig. Efter att ha gått den här utbildningen och ha arbetat ett tag så är det tillbaka till skolbänken igen, för att läsa upp lite andra betyg och sen ge sig på skolan IGEN!
Kommer jag någonsin bli klar i skolan? Antagligen inte.
Närsta utbildning jag ska ge mig på ( om jag nu fortfarande vill och orkar när tiden kommer) blir psykolog.
Dom säger ju att psykologer och dylikt är dem som har mest problem egentligen.. och jaa.. jag antar att jag tycker mig passa ganska bra in i den kategorin av människor just nu. Annars så handlar det mer om att jag tror att det skulle vara ett givande arbete, och faktiskt om jag får vara lite egotrippad så tror jag att jag skulle kunna vara ganska bra på det.

Nej nog pratat om inget viktigt.. Här kommer en låt till, för vem fan KAN LEVA utan musiken?
OCH JAA... DEN HÄR VIDEON ÄR LITE FLUMMIG...
but still, enjoy the music cuz i will!





Puss

Kommentarer
Postat av: Sara

Krya på dig Saga :) Tycker att du har en bra plan med dina sudier! Hoppas att det kommer gå bra och blir som du vill :)

2010-01-18 @ 10:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback