Känns som om huvudet går i bitar!

Jag har sådan förbannade huvudvärk att det känns som om huvudet ska gå i 1000000000 bitar.
vill egentligen bara lägga mig med Musiken på högsta volym och sova. Men eftersom barnen inte ska sova ännu så är det ingen ide att lägga sig.. och när barnen väl SKA sova så kan jag inte ha högsta volym längre.

Var i skolan idag trots feber och huvudvärk, och visst det gick, men kände mig så jävla tom utan musiken.
Kom hem och allt var tyst... TYST!?
Hur kan någon klara sig genom dagarna utan att ha musik på?
Jag vet inte.. kanske är det inte det bästa sättet att hålla sig på benen, men musiken håller mig någorlunda hel och jag känner mig inte alls lika nedstämd längre. (Så länge det inte är tyst!)
Jag måste verkligen få igång våran ipod igen.....

Slänger in en låt så ni kan joina mig i mitt tragiska lyssnande igen...



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback